shadow

אני רוצה להזמין אתכם לאובססיה שלי – האובססיה לאהבה

הי. אני שמעיה, ואני אובססיבי לאהבה. וביתר דיוק, אני אובססיבי לכך שיהיו לי יחסי אהבה הטובים, המספקים, המאושרים ביותר שבכוחי ליצור. ההתעקשות על כך מלווה אותי יותר משלושה עשורים ואני לא מתכוון להפסיק, לעצור או להאט. הקיבעון הזה יצר בחיי יותר אושר וסיפוק, יותר יציבות ושקט נפשי, יותר אנרגיות חיוביות, שמחה וטוב ממה שאני מסוגל לתאר, וללא ספק יותר מאשר רוב האנשים מוצאים בחייהם.

שנים רבות חלקתי את הלהט הזה עם אשה אחת יקרה, והסתפקתי בכך. אבל כשהסרטן גזל אותה ממני, ההתעקשות וההצלחה שלי לחזור ולמצוא אהבה, לחזור ולמצוא זוגיות, לחזור ולהיות מאושר, הבעירו בי משימת חיים חדשה: לעזור לאחרים להצליח גם הם ביצירת יחסי אהבה ואושר בחייהם.

אולי אתם לא בטוחים שאפשר ללמד מישהו איך לאהוב, איך לבנות זוגיות טובה ומאושרת. וזה בסדר. הספק שלכם מראה שאתם אנשים חושבים. גם אני לא הייתי בטוח בכך פעם. אבל במהותי אני מורה, ומצאתי את הדרך. כל מה שאתם צריכים לדעת תוכלו למצוא כיום בתוך ספר אחד לא גדול שכתבתי עבורכם: “אהבה, בפשטות. הרגלים מעשיים ליצירת יחסי אהבה מושלמים”.

הספר “אהבה, בפשטות” במהדורה העברית

הספר, במקור באנגלית, יצא לאור בתחילת 2020 ותוך זמן קצר הגיע לראש הטבלה באתר אמזון בקטגוריה “אהבה ויחסים” ובמספר קטגוריות קרובות. המהדורה הראשונה בעברית כבר אזלה והדפסנו שוב, וכעת אפשר לקבל עם הספר המודפס גם גירסת אודיו (ספר שמע) בעברית ואפילו את הגירסה הדיגיטלית – הכל במחיר הספר עצמו.

אם אתם על סף זוגיות חדשה ורוצים להבטיח לעצמכם שהיא תצליח, אם אתם בזוגיות שאינה מגשימה את ציפיותיכם ואתם רוצים להבין למה, ומה תוכלו לעשות בעניין, אם אתם רוצים את הגישה למעיין האושר הסודי – המוחבא גלוי לעיני כל ונגיש לכל היודע את הסוד, הספר הזה בשבילכם.

אני מזמין אתכם להצטרף לאובססיה שלי לאהבה, ולאושר.

שמעיה דוד, ינואר 2021

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן