גישה לחומרים הנלווים לספר

אהבה, בפשטות – כניסה לאתר הנלווה לספר
.

אהבה, בפשטות – האתר של הספר

הי, שמח שבאתם לבקר. הכניסה לאתר הנלווה לספר ולחומרים שבו תתאפשר לכם לאחר רישום קצר ואישור תנאי השימוש באתר להלן (הגבלת אחריות ושאר קישקושים פורמליים שמתחת לטופס)
  • תראו, זה קצת מטורף בעיני שאני אפילו צריך להכניס את זה כאן. אבל, מסתבר שיש אנשים שהפכו את עניין התביעות המשפטיות לבילוי/מקור הכנסה העיקרי שלהם והם מחפשים כל הזדמנות רק כדי להגיש תביעות מופרכות בהסתמכות על חוק הבזק (“ספאם”), חוק מאגרי המידע וכל דבר אחר שהם מצליחים לגרד. למרבה הצער חלק מהם מצליחים לסחוט לא מעט כספים מבעלי עסקים קטנים שלא הגנו על עצמם מספיק או שפשוט מעדיפים לשלם ולא להיגרר למשפט. אז…הנה הבהרות ותנאים להרשמתכם לתפוצה שלנו ולשימוש באתר ובחומרים שבו:
  • במתן פרטי ההתקשרות שלכם בטופס בעמוד זה אתם מביעים את הסכמתכם לקבל מאתנו אימיילים, ואולי תקשורת נוספת. חלק מהתקשרות עמנו עשויה לכלול פרסומת מרומזת או גלויה, וכל עוד לא הסרתם את עצמכם מרשימת התפוצה שלנו ייחשב הדבר להסכמתכם לכך.
  • ביכולתכם להסיר את עצמכם מיידית מרשימת התפוצה שלנו בכל עת בלחיצה על הקישור “להסרה” המופיע בתחתית האימיילים שלנו. לחלופין ניתן לשלוח אלינו מכתב בדואר רשום לת.ד. 292 יובלים, 2014200 ובו דרישה לקבל העתק מהמידע השמור אצלנו עליכם ו/או לבקש להסיר את פרטיכם ממאגר המידע שלנו. כל הבקשות יטופלו בתוך שבעה ימי עסקים מקבלת הבקשה.
  • החומרים הניתנים לכם כאן לא אינם מיועדים להיות ואינם מתימרים להיות שירות או ייעוץ רפואי, כספי, חוקי, פסיכולוגי או כל שירות או ייעוץ מקצועי אחר. מומלץ לכם להיוועץ בעזרה מקצועית לפני שתנקטו בפעולות כלשהן על בסיס חומרים אלו.
  • כל החומרים ניתנים לכם כפי שהם, ללא כל אחריות או הבטחה לתוצאות ספציפיות כלשהן או בכלל. סיפורים, תיאורי מקרה ודוגמאות העשויות להיות משולבות בחומרים הם לצרכי המחשה בלבד ואינן בהכרח מתארות תוצאות מקובלות.
  • אתם נושאים באחריות המלאה להעריך את התועלת והסיכון שביישום אילו מההצעות והרעיונות המשולבים בחומרים אלו ולקבל החלטה האם לפעול לפיהם. אתם הנכם אחראים בלעדית לפעולותיכם ולהשלכות שלכן. בעלי אתר זה אינם אחראים ולא יישאו בשום אחראיות לנזקים או חבויות כלשהן שעשויות לנבוע מפעולה או מחדל שלכם.
  • גילוי נאות: לעתים ייתכן ונציע לכם את האפשרות לרכוש מוצרים או שירותים כלשהם, שלנו או של שותפינו או של אחרים איתם אנו משתפים פעולה, אשר אנו חושבים שיכולים להועיל לכם. אין כל מחויבות מצדכם להיענות להצעות אלו. היה ותעשו זאת, אנחנו צפויים להרוויח מכך.
  • פרטיות:
    האתר שלנו עושה שימוש ב-“עוגיות” לצרכים אנליטיים ולשיפור חווית המשתמש. איננו אוספים מידע אישי פרטי של הגולשים למעט זה שאתם מוסרים לנו בעצמכם. המידע שאנו שומרים לא יימסר לצד שלישי כלשהו אלא אם נידרש לכך על ידי סמכות חוקית תקפה. אפשר לקרוא עוד על כך במדיניות הפרטיות של האתר.
  • פעולות של תשלום באשראי המתחילות באתר שלנו מועברות לביצוע באתרים של חברות הסליקה המוגנים על פי כל התקנים נדרשים על פי חוק. בביצוע העסקה, פרטי האשראי שלכם מוקלדים באתרי חברות האשראי בלבד ולנו אין כל חשיפה או גישה אליהם. המידע החוזר אלינו מחברת האשראי כולל רק את אישור או דחיית העסקה וכן פרטי החשבונית כגון שם, כתובת, סכום וכו’.
  • האתר ומאגרי המידע שלנו מוצבים בשרתיהם של חברות אינטרנט גדולות ומוכרות ומוגן באמצעים המקובלים לאתר אזרחי שאינו עוסק במידע רגיש. עם זאת, איננו יכולים לערוב לחלוטין לכך לביטחון המידע הזה. אם אתם חוששים מהאפשרות שהנתונים שמסרתם לנו ימצאו את דרכם אי-פעם לידי צד שלישי כלשהו, אל תמסרו לנו אותם. אנחנו לא מתחייבים ולא נישא בשום אחריות לאפשרות של פריצה אל האתר או דליפה של המידע הזה.
  • ניתן תמיד ליצור עמנו קשר באימייל Support@ecoachingsuccess או בדואר בכתובת ת.ד. 292 יובלים, 2014200. אנו משתדלים לענות לפניות באימייל תוך יום עבודה אחד.

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.